اطلاعاتی درباره پروژه های کاری، برای همکاران خود در بخش های بازاریابی و فروش و... تهیه کنید.
باید بتوانید:
اطلاعات پروژههایی را که برای نشر آن ها توافق شده است، بهگونهای ارائه دهید که اطمینان بخش باشد و به دیگران امکان دهد حوزه نشر شما را درک کنند و اطلاعات مفید را به شما بازخورد دهند.
مشخص کنید که هریک از پروژه ها چگونه در برنامه و طرح انتشارات شما می گنجد و با اهداف و اولویتهای انتشاراتی سازمان شما منطبق است.
اطلاعات پروژههای نشر خود را در وقت کافی و با قالبی مفید ارائه دهید تا همکاران بخش بازاریابی بتوانند محتوای ترویجی تولید کنند.
اطلاعات و محتوای لازم برای همکاران بخش فروش و حقوق اثر را تأمین کنید.
اطلاعات و محتوای لازم برای همکاران بخش انتشارات دیجیتال را تأمین کنید.
امتیازهای فروش هریک از پروژههای انتشاراتی خود را شناسایی و به وضوح، بیان و منتقل کنید.
ایده های مناسب بازاریابی و فروش و حقوق اثر را شناسایی کنید و آن ها را به شیوهای مفید به همکاران خود انتقال دهید.
کاربردهای جایگزین و مفید محتوا و پروژه های دیجیتال را که برای نشر آن ها توافق شده است، شناسایی کنید و به همکاران انتقال دهید.
ارائههای مربوط به پروژه های انتشاراتی تان را درصورت لزوم، بهشیوه ای تهیه و عرضه کنید که اطلاعات کافی را انتقال بدهد و اطمینان بخش و شوق آفرین باشد.
درصورت لزوم، درباره جنبه های حقوقی و فنی و فناورانه پروژه ها، اطلاعاتی ارائه داده و سؤال مطرح کنید.
باید بدانید:
نحوه ارتباط و همکاری و مذاکره با همکاران.
اهداف و اولویت های سازمان انتشاراتی تان.
دامنه محتوای ترویجی که می تواند تولید شود، مقصود و ویژگیهای هر نوع از این محتوا، هزینه های کلی و نسبی و نیز روش های مورد استفاده برای تولید انواع محتوای ترویجی.
روش های بازاریابی و فروش برای دسترسی به بازارهایتان و اینکه کدام یک از آنها مؤثرتر از بقیه است.
روش های رقیب های شما برای بازاریابی و فروش.
جاهایی که باید بهدنبال ایده ها و مشورت ها درباره بازاریابی و فروش در حوزه انتشاراتی تان بروید.
تأثیر منابع و سیستم های سازمان شما بر برنامه ها و تلاشهای بازاریابی و فروش آن.
زمان و بسترهایی که در آن ها به ارائه پروژه های خود نیاز خواهید داشت.
چگونگی ارائه.
زمان مشورت گرفتن برای کپی رایت و افترا و سایر مسائل حقوقی مربوطبه پروژه.
زمان مشورت گرفتن برای مسائل نشر دیجیتال مرتبط با پروژه.
تعاریف این اصطلاحات و عبارات: افترا، سرقت ادبی، توهین به مقدسات، فریب با استفاده از علامت تجاری دیگران، سهل انگاری، اهانت به گروه های ملیتی یا مذهبی، حفاظت از داده ها، تبعیض درباره معلولان، دسترس پذیری، امکان پذیری و تخلف از قرارداد.
شیوهنامهها و بخشنامهها و مقررات جاری که بر نشر دیجیتال و تجارت الکترونیک تأثیر میگذارد؛ از قبیل «قانون رفع تبعیض درباره معلولان، مصوب ۱۹۹۵»، «قانون حمایت از دادهها، مصوب ۱۹۹۸»، «قانون نیازهای آموزشی ویژه و معلولیت، مصوب ۲۰۰۱»، «بخشنامه اتحادیه اروپا دربارۀ فروش از راه دور»، «طرح دسترسپذیری وب (W3C)» و هرگونه مقررات یا قوانین یا الزامات دسترسپذیری بعدی، اصلاحشده یا مرتبط.