باید بتوانید:

تاریخ بهینه برای انتشار هر پروژه را برای درج در برنامه، شناسایی کنید.

زمان لازم برای هر مرحله از خلق و تولید و نشر پروژه ها را مشخص کنید.

در زمان کافی، به تملک اثر یا سفارش کار به پدیدآورنده اثر یا همه تولیدکنندگان یا نویسندگان محتوا اقدام کنید تا ضرب الاجل های توافق شده نشر رعایت شود.

الزامات جاری نشر دیجیتال، از لحاظ توسعه یا بازبینی یا به روزرسانی محتوا، را شناسایی کنید.

برای هر مرحله از خلق، تولید، توسعه و نشر پروژه ها، زمان‌بندی کنید.

مطمئن شوید که میان زمان بندی های پروژه های مختلف، تعارضی وجود ندارد.

پیشرفت تک تک پروژه ها را براساس زمان بندی و کل برنامه نشر، زیر نظر بگیرید.

مسائل و مشکلات را بهنگام شناسایی کنید تا بتوانید اقدام اصلاحی انجام دهید و در ضرب الاجل ها تأاخیر پیش نیاید.

بخش هایی را که در آن ها برنامه باید اصلاح شود، شناسایی کنید.

هرگونه اصلاح در زمان بندی پروژه ها یا کل برنامه را به تمام افراد مربوط خبر بدهید.

 

باید بدانید:

نیازها و الگوهای خرید در بازارتان.

نیازهای بازار به انتشارات دیجیتال و الگوهای مصرف آن در بازار.

نحوه مدیریت محتوا، ازجمله این که چه کسی مسئول توسعه جاری محتواست؛ به خصوص برای سیستم های مدیریت محتوا، سیستم های اطلاع رسانی مدیریت یا نرم‌افزارهای XML.

اطلاع‌ از مراحل خلق و تولید و انتشار محتوا.

تعامل ها و وابستگی های متقابل این مراحل کار با همدیگر.

زمان و کارکنان لازم برای هر مرحله از کار.

تفاوت میان انتشاراتی که صرفاً انتشارات دیجیتال است، با انتشاراتی که نسخه دیجیتالی یک انتشاراتی چاپی است.

منابع سخت افزاری و نرم افزاری ضروری برای هر مرحله از کار اثری دیجیتال.

اقداماتی که برای حل مشکلات و مسائل و اجتناب از رعایت نکردن ضرب الاجل ها می توان انجام داد.

اهمیت و تاثیرات رعایت نکردن ضرب الاجل های نشر.

شناسایی کسانی که باید تغییرات زمان بندی را به آن ها اطلاع داد و نیز خطوط ارتباطی.

روش ها و تکنیک های مقتضی برای تهیه پیش نویس و انتقال و تجدید نظر در زمان بندی پروژه.

نحوه ارائه دادن.

نحوه تسهیل جلسات.

تعاریف این اصطلاحات و عبارات: افترا، سرقت ادبی، توهین به مقدسات، فریب با استفاده از علامت تجاری دیگران، سهل انگاری، اهانت به گروه های ملیتی یا مذهبی، حفاظت از داده ها، تبعیض درباره معلولان، دسترس پذیری، امکان پذیری و تخلف از قرارداد.