زمانی که شما به شرکت بیمه برای بیمه کردن فروشگاه تان مراجعه کنید، شرکت بیمه آموزش های لازم برای جلوگیری از اتفاقات را به شما می دهد. مثلاً در مورد گاوصندوق، قفل ها، عملکرد مناسب در مقابل آتش سوزی و ...، آموزش های لازم را به شما ارائه خواهد کرد و بعد هم موارد مذکور را چک می کند. برخی شرکت های بیمه طرح ها و پیشنهادات خاصی را برای کتابفروشی ها دارند.

 

:مواجهه با شرایط اضطراری

کارکنان کتابفروشی باید بدانند که در مواقع اضطراری مانند دزدی، آتش سوزی، بمب گذاری و...، دقیقاً باید چکار کنند و چگونه فروشگاه را از مشتریان تخلیه کنند. مدیر کتابفروشی باید اطمینان حاصل کند که آموزش های مورد نیاز، به زبان ساده و در دسترس کارکنان فروشگاه قرار دارد. آموزش های لازم باید پیش از بوجود آمدن هر گونه مورد اضطراری انجام بشود.